Tipy na zdravé snídaně

Říká se, že snídaně je nejdůležitější jídlo dne. Poslední výzkumy ukazují, že tomu tak úplně není. Pokud jste však milovník snídaní, pak jistě oceníte několik tipů na zdravé pokrmy, které lze připravit během chvíle. Na našich receptech si zároveň pochutnáte a výborně nastartujete svůj den!

nakrájené jahody

Banánové palačinky

Že to moc nezní jako rychlý recept na snídaní? Opak je pravdou! Naše palačinky zvládnete připravit opravdu během chvíle. Budete na ně potřebovat pouze špaldovou mouku hladkou Nakličeno, vajíčko a jeden zralý banán. Všechny uvedené ingredience jen rozmixujte a připravenou směs lehce dozlatova opečte na čajové lžičce kokosového oleje. Hotovou palačinku můžete namazat například arašídovým máslem. Tato snídaně představuje vyvážené jídlo, ve kterém jsou zastoupeny veškeré důležité základní živiny.

 

Ovesná kaše

Tento recept se může zpočátku jevit jako velice ohraný. Napadlo vás ovšem někdy vyzkoušet tuto kaši na slano? Vločky klasicky zalijte horkou vodou a nechte odstát do té doby, než změknou a vytvoří kašovitou konzistenci. Následně vločky osolte, opepřete a přidejte například pažitku či lahůdkovou cibulku. Pokrm můžete doplnit například vařeným vejce nebo na vrh nastrouhejte tvrdý sýr, aby jídlo obsahovalo také bílkoviny a tuky.

 

stůl se snídaní

Francouzské tousty

Že tento recept nezní moc dietně a zdravě? Omyl! I toto jídlo se dá připravit ve zdravé variantě, jež vám dodá energii na celé dopoledne. Volba pečiva je vás, pokud se stravujete low carb, pak zvolte variantu chleba s nízkým obsahem sacharidů. Pečivo pouze lehce opečte na pánvi a následně na měj namažte krém z lískových ořechů a kvalitního kakaa. Do toustů můžete rovněž přidat nejrůznější ovoce, jako je jsou například jahody, borůvky, maliny či banán. Tento pokrmy je opravdovou pochoutkou a s takovouto snídaní jistě vykročíte do nového dne s úsměvem na tváři. Dobrou chuť!